torsdag 30 december 2010

Snor, hosta och feber!

Ja, man är ju inte direkt på topp idag! Mår faktiskt skit rent ut sagt. Bara ligger som en död sill i soffan. Hundarna sympativilar med mig, men jag måste snart käka en värktablett och gå ut med dom. Blir inga långa rundor idag. Typ runt huset för att kissa, sen in igen. Ingen hit, men så får det vara. Om jag har tur så kommer pappa hit och tar Iriz på en lite längre promenad idag.
Hoppas att jag kan vila mig ordentligt så att jag kan jobba imorgon. Va ju ingen hit när man ringde och sjukade sig på jobb idag. Men jag är inte hemma om jag verkligen inte är sjuk, vilket jag sällan är. Men, jag har stängningen imorgon, som förmodligen är svår att hitta en ersättare till. Så vi får väl se hur det känns i eftermiddag....men det ser ju inte så lovande ut nu kan jag säga.

Nä, en panodil ska ner nu så jag kan gå ut med hundarna om en liten stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar