fredag 3 december 2010

Första promenaden avklarad!

Ja, hela 3 timmar har gått (2 sen ja kom tillbaka från flygplatsen). Magen är full på mej i alla fall. Vi har varit ute på en kvällsrunda precis. Ca 20 min promenad och sen 10 min i trädgården. Nu ligger hundarna utslagna på varsin sida om kompostgallret. Gimli i sin korg i hallen och Nitro på en filt precis vid gallret (han drog dit den själv ja). Brus och Iriz ligger på varsin sida om mig i soffan. Iriz spanar lite på Nitro emellanåt. Hade dom två ihop en stund innan, men Iriz tyckte Nitro var lite på efter en stund, så då fick det bli ändring igen.

Undrar vad vi ska hitta på imorgon? Ska försöka mej på att gå en längre promenad då. Blir dock inte Brus och Gimli i dubbelkopplet. Blir nog Nitro runt magen och dom andra i varsitt koppel. Blir nog lättast så. Men, det återstår att se. Det gick ju bra idag, men vi mötte ju inga hundar heller. Så det blir ju spännande när vi gör det. Men det ska alldeles säkert gå bra det med.

Tror minsann att jag ska lägga mej i badet en liten stund innan det blir binggång ikväll. Tänk så skönt det skulle vara....ligga där och mosa ner sig lite och sen krypa ner i sängen. Får nog minsann bli så.

Men nu ska jag se om det är nåt halvspännande på en tvkanal nära mig!!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar