fredag 31 december 2010

Bättre idag....

Jag mår lite bättre idag. Bara lite feber, men jag har hostat som tusan i natt och har en gräslig huvudvärk tack vare det. Har käkat lite piller, så jag hoppas att det går över snart.

Vaknade strax före 3 inatt av att Brus ville upp i sängen. Mysigt....det har inte hänt sen han blev dålig. Så han fick komma upp i sängen och in under täcket, precis som han ville. Ja, tratten....den gjorde ju det hela lite mer komplicerat, men det gick. Han fick helt enkelt ligga med huvudet utanför täcket. Så mysigt att ha honom i sängen igen. Å tratten slipper han förhoppningsvis från och med måndag när stygnen ska bort.

Nu ska jag kravla ner ordentligt i soffan ihop med Iriz som redan ligger där och snarkar. Lite mer vila och sen ska jag se om jag kan palla med att diska undan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar