lördag 4 december 2010

Liten krasslig vovve!

Brus är inte alls sig själv idag. Han har problem med sitt vänstra öga. Han kniper och kniper och håller de mest stängt hela tiden. Jag kan inte se att där ligger nåt skräp i ögat, men slemhinnan är irriterad. Fick ett tips om kokt saltvatten....så får se om det funkar att badda lite med det. Kan ju vara kylan med som stör å lika så att vi inte bor hemma i helgen. Kanske är nåt här som han inte riktigt tål eller nåt. Avvaktar morgondagen med och är det inte bra på måndag så ringer jag vetten då.
Sen har han sovit mest hela tiden idag, frusen verkar han med vilket han aldrig är annars. Hoppas att han pigga på sig imorgon igen! Vill ju helst slippa åka till vetten.

Men om man skulle ta och mata lite hundar när dom har vaknat till igen. Det ligger 2 i hallen och sover och 2 här i soffan hos mig. Det har varit en riktigt slapp dag. Jag har också sovit i soffan idag, eftersom vi sov så dåligt i natt. Hoppas på mer sömn inatt, helt klart.

Nä, mat till mig och hundar nu...det kurrar lite i magen faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar