torsdag 16 december 2010

Otålig!!!!!!!

Sjukt otålig är jag! Väntar förstås på att Djursjukhuset ska ringa och säga att jag får hämta hem Brus igen. Det känns konstigt att inte ha honom här hemma ju. Så.....ring nu då!!!

Det snöar som bara den ute. Blir spännande att kasa ut till Vallåkra med Iriz innan jobb. Men jaja, det ska nog gå bra. Det har ju gått bra alla andra gånger.....även när det va snö (å även den dagen skolskjutsen hamnat i diket).
Jisses, det är jättestora flingor som faller nu ju, å många dessutom! Hoppas att snön blir kvar till jul nu med!

Nä, om man skulle ta och borsta tänderna och klä på sej lite så man är redo när dom nu väl ringer.....och förhoppningsvis får jag hämta honom med en gång!!! Vill helst hämta honom själv så jag ser hur han mår innan jag lämnar honom hos mamma/pappa och åker och jobbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar