tisdag 21 december 2010

Slappe dag!

Ja, det är vad det kommer att bli idag. Dom ska komma och byta min handdukstork mellan 7-16 nån gång. Får väl se när det blir. Men vi kan ju inte gå allt för långt hemifrån i alla fall. Blir till att städa å tvätta (fast det får jag vänta med tills handdukstorken är bytt) å diska. Ska göra rischoklad med, kanske att jag bakar lite pepparkakor med, får se hur mycket jag orkar med. Städa å diska måste jag i alla fall. Men först blir det duschen kan jag säga.

Måste ringa till Djursjukhuset nu och kolla när nästa återbesökstid var. Har fått två olika besked, så det ska ju kollas upp.

Annars händer nog inte nåt spännande. Blir små kisserundor runt huset idag. Iriz kommer bli tokig, men så får det vara helt enkelt. Hon kan bralla loss hos dagmatte imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar