lördag 25 december 2010

Don't stop believin'

Så, nu har jag precis varit iväg och köpt sås. ICA Brunnen hade stängt idag, så det fick bli en kort sväng på Willy's. Världens långsammaste kille satt i kassan. Inte för att där var mycket folki butiken, men ändå liksom. Han försökte inte ens.....

Ska laga middag lite senare. Blir fläskfilé och rostade rotfrukter. En av mina absoluta favvisar. Får se om jag lyckas med den idag också. Kanske att det blir lite vin eller en cider till det, får se vad jag känner för.

Har helt fastnat för musiken i Glee. Laddade ner det jag kunde hitta på min lilla Spotifylista. Diggar måste jag säga!!

Men nu ska jag se om jag kan hitta nåt på tv. Känns inte som om det går nåt vettigt just nu. Lite seg idag med, somnade under tiden jag tittade på Dumbo. Får nog köra den imorgon igen....hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar