söndag 26 december 2010

Annandag jul avklarad!

Snart är julhelgen över. Annandag jul börjar lida mot sitt slut och vi är helt färdiga.
Har varit hos Sven och Ulla-Britt i eftermiddag. Lite julmat och tårta, fick en liten present med.
En chokladask (som jag tyvärr inte kan äta, varsågod mamma och pappa) och 250:-. Det innebär mest troligt att hela frisörbesöket den 7 januari är betalt med alla julklappspengar. Det gillar vi.
Brus ligger och sover i soffan hemma hos mamma och pappa nu. Han ska vara där imorgon när jag jobbar, så han fick åka med dit redan ikväll. Iriz ligger här i soffan hos mig och sover hon med. Det är tröttsamt att träffa släkten vet ni väl. Jag kollar på sporten och äter revben just nu. Sen blir det lite knäck och annat gott!

Fick en ny vinterjacka av mamma och pappa idag. Tusen tack! Frös inte ett dugg när jag var ute med Iriz nyss. Den ska användas flitigt nu kan jag säga!

Imorgon är det jobb igen. Kommer att bli massor att göra! Verkligen massor. Iriz hon ska vara hos Marcus imorgon. Gillar både hon och han! Det bästa av allt är att hon kommer få en rejäl promenad. Det behöver hon.

På tisdag är det dags för Brus att åka till djursjukhuset igen. De ska dra (förhoppningsvis) sista biten av dränet. Kanske de tar några av stygnen då, men det vet jag ju inte. Men där är 3 stygn som bara hänger där och dinglar nu typ. Förhoppningsvis så kan vi bli av med tratten ganska snart!

Men nu ska jag gosa ner mig under filten tillsammans med Iriz och kolla tv ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar