fredag 10 december 2010

En bild på lille Brus!!

Lille Brus ligger i soffan bredvid mig och vilar. Iriz har korvat ihop sig i hans korg. Hon vill inget hellre än att ligga bredvid honom och mysa. Men han vill inte det, han morrar så fort hon kommer nära honom. Å det är helt okej, så länge han inte är elak mot henne. Men hon ger honom det utrymme han ber om, så hon förstår att han inte mår riktigt bra nu. Hon är för söt helt enkelt, så genomsnäll.

Annars går alltign bra. Jag får lov att droppa i ögonen och tabletterna kan man camouflera med ost. Plåstret på magen sitter där det sitter, men bandaget kasar lite emellanåt. Men det är bara att dra fram det över plåstret igen.


Så, jag tänkte visa en bild på hur Brus ser ut just nu. Han ser konstig ut....men det är fortfarande min Lille Brus!!



Såhär fint ser det ut 2 dagar efter operation. Han försökte sig på att tugga ben här, men det gick inte så bra. Han kunde ju inte hålla i benet samtidigt som han tuggade. Försökte hjälpa honom, men då skulle han helt plötsligt ha dragkamp (ja, det är precis typiskt Brus). Får köpa ett långt rakt tuggben till honom så kanske det går.

Nu ska ja hänga upp tvätt, för den är klar! Sen ska jag nog försöka ta en dusch innan föräldrarna kommer hit!

1 kommentar: