söndag 5 december 2010

Brus börjar piggna till!

Lillbrus börjar piggna till igen. Hela dagen igår så fick jag i stort sett göra vad jag ville med honom utan att han protesterade. Likaså fick Iriz ligga i princip ovanpå honom utan att han blev sur.
När vi vaknade i morse var hans vänstra öga igenmurat. Det lilla klet som hade runnit hade ju stelnat och klistrat ihop ögat via ögonfransarna på honom. Så det fick vi ju tvätta rent. Nu kikar han lite med sitt öga i alla fall, så det verkar vara på väg på rätt håll i alla fall. Å inte får man lov att pilla på honom å gud förbjude den som inte sitter still när han ligger bredvid. Så han är nog snart sitt vanliga jag igen!

Om man skulle ta och ge sig ut på en kort prommis i snön med alla fyra vovvarna? Det är en utmaning varje gång, men de går.
Sen blir det en dusch när jag kommer in för att värma upp mig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar