fredag 24 december 2010

Julkram å lillejul!

Har haft en bra dag idag. Började med att jag lämnade Brus på Djursjukhuset halv nio. Ytterligare en bit drän skulle dras idag. Brus blev mycket glad när han fick syn på veterinären Rickard som haft hand om Brus de första gångerna vi var uppe.
Åkte sen ner till pappa, där Iriz var, och käkade frulle. Åkte sen med ut till farmor en sväng. Sen blev det hemåt med stopp på både Familia och Väla, utan att vi hittade nåt. Stannade till på Hööks och Skopunkten med och då ringde dom från Djursjukhuset och sa att Brus var klar. Så då hämtade vi honom. Ner till päronen igen och softa i soffan medans pappa gick å handlade. När pappa kom hem så tog jag Iriz på en prommis bort till frissan och bokade tid för klipp och färg. 7 januari blir det fixat. Kan knappt bärga mig. Testar frissans kompis den här gången, annars hade jag fått vänta ytterligare 2 veckor och det hade inte gått ju. Sen bar det av till jobb. Sjukt mycket folk! Tiden har gått fort ikväll och jag hade så pass mycket att göra att jag glömde bort att skicka sms med försäljningssiffror till chefen. Hade inte ens tid att kolla det själv.
Efter jobb så åkte jag hem och hämtade lite grejer och sen bar det av hem till päronen igen.

Ligger nu i deras bäddsoffa, mätt och belåten. Har provsmakat både knäcken och skinkan. MVG åt båda!!
Imorgon är det julafton och jag hoppas att någon form av julkänsla skall infinna sig! Men den kommer väl lagom till Kalle som den brukar.

Nu ska jag krypa ner ordentligt och sova, är rätt så trött känner jag.

Vill bara skicka ett litet tack till min otroligt trevlige kollega som gav mig en God Jul kram innan han gick hem. Den var välbehövd efter 2 veckor med oro och dålig sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar