tisdag 24 augusti 2010

Trött och kall!


Brus besök hos veterinären gick jättebra. När jag hämtade honom strax för lunch så möttes jag av en ynklig liten vit varelse. Han hängde på sköterskans arm och mäktade bara med en liten vift på svansen. När hon satte ner honom på golvet så segade han sig bort till mig och satte sig ner, lutandes mot mitt ben. Iriz blev jätteglad att se honom!!


Vi har legat och sovit en stund i soffan allihopa här hemma. Skönt!! Nu ligger han nerbäddad i sin korg och sover som en stock.

Trött och kall efter narkosen.

Iriz sympatisover!

Ja, jag bifogar ingen bild på mig själv! Men jag intygar att jag ser ungefär lika pigg ut som vovvisarna gör. Snart är det dags att lyfta ut Brus på gräsmattan så ha får kissa lite. Det blir ingen prommis, för han är inte riktigt stadig på benen ännu. Han får hålla sig till att det blir träning på klubben imorgon.

Var uppe på Bilglasexperten på Berga idag och bokade tid för att byta rutan på bilen. Det ska ske imorgon. Pappa möter mig där uppe kvart i åtta imorgon bitti, så får jag låna hans bil när vi ska åka och träna. Får se om jag kan få honom att köra mig upp dit när den ska hämtas också. Annars blir det en sjuhelsikes promenad kan jag säga. Blir nog i stan hos föräldrarna efter träningen så blir den bara hälften så lång (tar alldeles säkert en timme ändå).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar