onsdag 4 augusti 2010

Sol på ballisen!!

Å där ligger ja nu förstås. Väntar på besked om ja å Jeanette ska ta en prommis med hundarna i eftermiddag. Men ja måste nog ändå ta ut mina på en kortis snart.

Har hållit på och organisera om mina garderober idag. Det känns som om det skulle bli bra den här gången. Köpte ju nytt köksbord och stolar igår som kommit på plats. Dock är bordet snett, så ja måste låna pappas vinkelhake så ja kan spänna skruvarna rätt (så att alla vinklar blir räta)! Det nya möblemanget är mycket mindre än det andra, så ja har kunnat möblera helt annorlunda i köket och ändå fått mer plats.

Idag har ja tränat lite med hundarna. Skulle till källaren med grejer. Gjorde ingen grej av att ja skulle gå, utan bara tog prylarna och gick. Hinner halvvägs ner för första trappan innan Iriz skäller första gången. Därefter börjar ju Brus skälla och då blir det ett jäkla liv! 2 kanske 3 min går innan det blir helt tyst!! Det var gött....inte ett ljud efter det. Visst, ja va väl inte borta mer än 5 min men ändå! Min teori är att om Brus inte börjar skälla, så är hon oxå tyst. Dessvärre så börjar han ju skälla på hennes första skall. Ska gå ner med mer grejer i eftermiddag, men det får bli efter prommisen.
Ska försöka gå ifrån dom 5-10 ggr varje dag denna veckan. Då borde dom fatta uppgiften ganska snart tycker jag. Å så nästa vecka blir det till att vara borta lite längre stunder.

Nä, nu ska jag lägga mig till rätta på ballisen en stund till. Sen väntar fortsatt arbete med garderoberna och sen en dusch efter det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar