måndag 16 augusti 2010

Födelsedag.....

Helgen har varit full av födelsedagsfirande. Först med vännerna i lördags, vilket var mycket trevligt. Sen med släkten igår. Fick en hel del bra presenter. Favvisen är nog morgonrocken som jag fick av mamma och pappa! Så himla go! Vill inte ta av mej den! Sen ska det inhandlas frukt idag, så att jag kan testa råsaftcenrifugen som jag fick av mormor! Sen ikväll ska ja till väla och handla lite för pengarna jag fick av alla andra.

Annars står inte mycket på schemat idag. Bara slappa ska jag minsann!
Däremot måste jag ta itu med ensamträningen de sista två veckorna. Vi måste klara av der bättre än vi gör nu.
Men det artar sig med små steg. Igår kom jag nästan hela vägen till soprummet innan hon skällde första gången. Sen tar det nån halv minut innan en hel hord av förtvivlade skall kommer. Men så fort hon hör ett ljud så blir hon tyst. Kanske skulle hyra in grannen istället för en dagmatte. Dom kanske kan gå ut i trappan och göra lite ljud när hon börjar skälla. Haha....det hade vatt nåt.

En har svarat på min blocket annons. Ska maila henne idag och se ifall det ev skulle kunna funka. Jag tvivlar på det, men jag måste ju kolla. Det va en tjej som själv hade hund som var hemma om dagarna och jobbade ett par kvällar i veckan.

Men nu ska ja äta lite tårta....det blev ju en halv (lite drygt) över efter kalaset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar