torsdag 19 augusti 2010

Jippi!!!

Igår fick jag reda på att jag kom in på min distansutbildning. Skoj skoj skoj!! Sen reservantagning var det ja! Men jag kom in!!
Ska bli så himla skojjigt!! Väntar bara på att alla uppgifter ska komma skickade....så att man kan börja. Fast det är inte kursstart förrän den 1 september. Men det är faktiskt inte så långt borta.
Måste bara skaffa boken som vi ska ha som kurslitteratur. Kanske rent av är nån där ute som har den och kan tänka sig att låna ut den till mej?

The Ethology Of Domestic Animals: An Introductory Text

Annars får jag söka den på nätet och köpa den.

Nu ska jag packa ihop träningsgrejerna, för Brus och jag ska börja på kurs idag. Tävlingskurs i agility minsann. Ska bli himla skoj! Iriz ska följa med....hoppas att hon kan hålla sig i skinnet och inte skälla alldeles för mycket när hon måste sitta uppbunden under tiden. Men, men, så får det bli. Hittade ingen som kunde passa henne under tiden. Å nån gång måste hon lära sig att koppla av när hon sitter uppbunden!

Kanske det kommer en uppdatering ikväll på hur det gick. Om jag orkar och lite beroende på hur det gick förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar