tisdag 8 juni 2010

Snart läggedags!

I eftermiddag har Brus och jag varit i Mörarp och hälsat på Klara och Hilda ( å Karin och Hanna med förstås)! Jag och Klara tog en lång promenad med hundarna i det härliga vädret som faktiskt kom fram på eftermiddagen. Jätteskönt. Sen for Brus runt i trädgården medan vi åt lite kvällsmat. Hilda satt mest och tittade på honom och undrade vad han höll på med.
Blev mycket prat om nya vovven. Alla är nyfikna och jag kan förstås knappt vänta tills dess att det blir fredag! Har förresten nog bestämt mej helt för vad hon ska heta. Det är nog 99% säkert att hon kommer döpas om till Iriz. Kort och bra!
Livet kommer börja med en gång för henne! Vardagsträningen kommer att dra igång med en gång i stort sett. Sen ska hon få träffa mamma och pappa relativt snart med. Dom kommer hon ju att träffa mycket, så dom ska helst va lite involverade från början.
Sen nästa helg så ska vi på kalas hos mitt kusinbarn. Då ska hon också få följa med....det blir lite tid för henne och Brus ute på gräsmattan då.
Så det kommer helt klart att bli spännande för både henen och mej! Ja å för Brus med förstås!

Men nu ska jag hoppa ner i sängen! Börjar bli trött och behöver sova mer inatt än vad jag gjorde natten till idag!

Imorgon väntar konsulentbesök på jobb. Får se vad hon har att säga!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar