onsdag 23 juni 2010

Kontorsråtta!

Idag har Iriz varit med pappa på kontoret. Jättebra hade det gått. Hon har legat i sin bur och spanat. Inte gått utanför pappas kontor, men ändå. Så hon har varit så duktig. Det var även första gången för henne i stan på promenad. Det ska oxå ha gått bra.
Brus fick vara ensam hemma idag. Skulle tro att han har tyckt att det varit ganska så skönt att få vara för sig själv.

Gick en prommis på 40 min när jag kom hem. Varmt och skönt var det.
Nu sitter jag och kollar på fotboll. Brus tigger chips medans Iriz ligger helt utslagen i soffan och sover. Hon hade inte kunnat koppla av hos pappa....så hon har varken ätit eller sovit på hela dagen. Så det tror jag att hon är trött.

Ska ut en sväng till med dom mellan fotbollsmatcherna. Det hinner jag gott och väl.

Sista dan på jobbet imorgon. Sen väntar midsommarhelgen. 3 lediga dagar. Skönt, skönt, skönt!
Har även fått veta vad som kommer hända efter semestern när Jessica kommer tillbaka.
Jag kommer att ha hand om leken och krukorna då. Det ska bli himla skojjigt faktiskt. En ny utmaning som jag gärna sätter tänderna i!

Men nu är det andra halvlek.....har redan börjat faktiskt!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar