onsdag 16 juni 2010

Löptik!

Jaha, igår så började Iriz löpa (tror jag). Tur att man redan hade inhandlat tikskydd så att man slipper kladd i möblerna. Funkar jättebra.
Detta är Iriz första löp och mitt första löp, så jag vet ju inte riktigt hur det funkar. Men det går nog bra. Jennica trodde att hon skulle skjuta lite på löpet eftersom hon var i en ny miljö, men inte då. Men det känns ändå skönt att det kom nu så snabbt.

Dagmattebiten har löst sig i alla fall 2 veckor framöver. Jätteskönt! Lollo ska passa mina vovvar. Hon söker jobb så vi får se hur länge hon kan fortsätta. Men förhoppningsvis, om hon inte skulle kunna fortsätta hela vägen fram till jag har semester, så har jag lite mer tid på mej att hitta en mer permanent lösning.

Ligger hemma kass idag med. Febern har släppt....som tur är. Men jag mår illa hela tiden. Dags att äta lite lunch snart, hoppas den stannar nere idag!

Men först, en powernap i soffan med båda hundarna!
Myspys på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar