tisdag 15 juni 2010

Ett dygn!

Ett dygn utan att hon har kissat inne! Toppen!! Lilla damen börjar nog känna sig lite hemma i alla fall! Inatt så sov hon som en stock. Lite pip precis i början, men sen somnade hon.

Igår kväll kunde till och med jag gå och duscha utan att hon fick panik. Visst hörde jag att hon va uppe på dörren med tassarna, men inte mer än så. Hon kommer att få vara ï sitt lilla "sovrum" när jag lämnar henne nu i början. Ska testa henne under dagen med, behöver gå med sopor och lite sånt. Så då tänker jag inte ta med dom. Än så länge har hon inte skällt inomhus och jag hoppas att hon är tyst när man lämnar henne. Får testa små doser idag och sen öka allt eftersom veckan går.

Har slängt ut lite trådar för att hitta en dagmatte. Lättare sagt än gjort. Har fått nobben av 2 st och har 2 trådar ute.
En arbetskamrats dotter som går på sommarlov imorgon och inte har nåt jobb. Jag hoppas verkligen på att hon har lust att tjäna några slantar fram till att jag går på semester. Hade varit skönt att slippa ha hundarna hemma ensamma. Sen är det bra för Iriz med att träffa folk. Dom är fortfarande sjukt läskiga när man möter dom ute nämligen.

Inatt har jag mått så jäkla dåligt. Världens frossa har jag haft. Sitter i soffan nu och känner mej som om jag ska spy när som helst. Hoppas verkligen inte att det blir så. Surt, får se hur det känns under eftermiddagen. Mår jag fortfarande kass då så blir det minsann inte nåt jobb imorgon.

Nä, frukost (fast att jag inte känner för att äta) för att se om man mår bättre sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar