tisdag 1 juni 2010

Agilityträning imorgon....hundtitt på torsdag!

Ja, imorgon kväll blir det helt klart agilityträning! Det var ett tag sen nu....så det behövs helt klart! Både ja och Brus är sugna. Förhoppningsvis kommer både Jennica och Johanna med! Kort dag på jobb imorgon och dom har lovat fint väder. Så det blir till att städa av bilen och tvätta den då!

På torsdag så ska Brus umgås med Jeanette och hennes vovvar hela dan. Tack Jeanette!! På kvällen ska vi (jag, Brus och Jeanette) åka till Hässleholm och kolla på en hund. Mmmm...funderar skarpt på att skaffa en till för att Brus ska få lite sällskap! Den jag ska titta på är tik, rätt ålder, lagom stor. Nackdelen är att den inte kan nåt. Men den är inte ens 1 år, så det går att arbeta med. Får se hur den fugerar med Brus på torsdag. Får ta mig en ordentlig funderare efter att ja varit där. De e därför Jeanette ska med, så att jag har en objektiv person med mig som kan hjälpa mig att tänka ordentligt!

Men nu väntar sängen....uppstigning strax innan 6 imorgon så att Brus kan få en halvtimmes prommis inna ja ska jobba!!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar