måndag 20 september 2010

Trött....å kanske på väg att bli sjuk!

Idag har jag varit supertrött hela dagen. Fattar inte varför, för jag sov gott inatt! Ja ända tills grannens väckarklocka satte igång 6,20. Som vanligt så tjuter den i 30 min innan den stängs av. Sjukt jobbigt att försöka sova då! Märkligt att jag vaknar av den, men inte han! Eller så skiter han bara i att stänga av den!

Hela förra veckan var min hals helt krasslig. Tappade rösten emellanåt och var allmänt hes och rostig. Idag har jag känt mig trött, frusen och slö. Hoppas verkligen inte att det är någon sjukdom på g. Har varken råd eller lust att vara hemma!

Imorgon bitti är det träning med Mia igen. Skoj!! Ingen kurs imorgon kväll, så Brus får också följa med och träna lite.
Ann-Louise skulle nog komma med Chico också. Skoj! Chico är döv och behöver förmodligen aktiveras. Så dom ska komma upp och titta på å så får Chico sniffa runt lite så han blir lite trött. Kanske att dom provar lite agility också. Han har tränat lite innan han blev döv, men sen har det kanske inte hänt så mycket. Kanske han tycker att det är superkul om han får prova!

Nu ska ja ut på kvällskissen med vovvisarna. Sen väntar sängen! Blir som vanligt ingen sovmorgon på lediga dagen eftersom vi ska träna. Men det gör absolut inget! Vi lägger oss på soffan när vi kommer hem från träningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar