tisdag 28 september 2010

Besök hos frissan!

Idag har ja varit hos frissan. Hon fick fria händer med färgen och det blev riktigt bra! Jag älskar det! Tyvärr är jag halvsjuk idag, så det blir ingen bild just nu, men det kommer.

Blir ingen kurs för mig idag just av anledningen att jag är superförkyld. Har legat i soffan och halvsovit sedan jag kom från frissan. Var uppe med Mia i morse och det räcker....kunde knappt nåt då heller. Men lite slalom fick vi till riktigt bra faktiskt. Iriz fick också vara med. Hon är märklig hon. Jag tror nog att hon förstått vad det går ut på, men hon vill helt enkelt inte. Varöfr undrar man då? Jo, min teori är helt enkelt att hon tycker att det är roligare att springa fort! Hon tar nåt hinder och sen springer hon runt om resten typ.....jag tror helt enkelt att hon tycker att det är roligare att springa runt om, för då får hon BARA springa! Kanske låter skruvat, men jag tror att det är så faktiskt.

Imorgon är det jobb sjukt tidigt.....uppstigning kl. 5 för att sen börja jobba kl 7. Inventering av leken står på spel. Inte alls roligt måste jag säga. Fy tusan....men vad gör man? Jo, man går dit och hoppas att man inte blir sjuk på riktigt. Å så får man sluta 13.45 istället. Så det kan man väl leva med. Men som sagt, hoppas verkligen inte att jag blir sjukare.

Nu ska jag klä på mej ordentligt (för det är sjukt kallt idag) och gå ut en sväng med hundarna. Sen blir det ensamträning efter den nya modellen. Hoppas den funkar bättre nu än innan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar