torsdag 23 september 2010

Solen skiner på oss!!

Har precis kommit hem från en skön och solig promenad i Bruces skog. 1 timme blev det allt som allt, varav i ca 20 minuter kutade hundarna runt i hägnet ute på änge. Nu ligger dom utslagna i varsitt rum här hemma. Iriz i soffan och Brus i sin bur.

Ska snart gå och duscha och göra sig i ordning. Jobb kl 15.00. Ska lämna av Iriz hos Jennica vid halv tre. Brus får vara hemma själv ikväll. Det blir första gången han är ensam hemma när jag jobbar stängning. Men det ska nog gå bra tror jag. Ser jag grannen innan jag går så talar jag om det för dom, så kan dom sen säga om han var tyst eller inte. Måste komma ihåg att tända lampor till honom bara.

Blev glatt överraskad när jag öppnade lönespecen som låg i brevlådan idag. Har faktiskt råd med halsbanden jag hade tänkt beställa till hundarna. Så det blir till att beställa dom imorgon förmiddag.

Men först blir det lite ensamträning för Iriz. Har tid en kvart innan jag måste duscha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar