onsdag 15 september 2010

De e typ storm!!

Har precis varit ute i blåsten med hundarna. Inte skönt kan jag säga!!!! Täcke på bägge vovvarna fick det bli. Iriz testade sin nya fleecejacka. Hon var skeptisk i början och det tog nästan hela rundan innan hon kom fram till att det faktiskt gick att kissa med nyheten på sig. Hon tyckte nog att den var lite skum att ha på sig, inte alls som det vanliga täcket, men det gick bra till slut. Den värmer gott i alla fall kan jag säga. Kommer nog att räcka en bra bit in i vintern!

Annars har vi inte gjort mycket idag. Var på promenad i ösregn utan regnkläder med Jeanette och Pierre å deras vovvisar. Inte skönt, men behövligt. När vi kom hem så blev det kvällis för vovvisarna och sen gosade jag ner mig i soffan.
Brus visar här ungefär hur vi alla såg ut mellan kl 18 och 20.


Nu ska vi ta oss till sängen. Jag ska försöka mej på att läsa första kapitlet i min bok till utbildningen. Det ska bli spännande att se om jag orkar igenom hela kapitlet. Annars blir det till att läsa lite imorgon med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar