måndag 13 september 2010

Ledig imorgon!

Imorgon är det lediga tisdagen!! Skönt, skönt, skönt!! Blir träning med vovvisar kl 8 imorgon bitti. Förhoppningsvis ihop med Mia och hennes vovvar. Ingen kurs imorgon kväll, så Brus får också följa med och köra lite agility. Det ska bli najsigt faktiskt! Sen blir det kanske agility med Gimli på kvällen. Inte bestämt än, men jag hoppas på det. Ska nog få tävla lite med Gimli till våren. Hoppas verkligen det, för jag lär mig massor då. Lättare att handla henne eftersom det går lite långsammare än med Brus, så jag hinner med att visa bättre. Sen är självklart tanken att komma ut och tävla med Brus till våren med. Återstår bara att se ifall det blir så med.

Har äntligen byggt färdigt alla planogrammen på jobb idag. Skönt att det är klart! Nu är det bara resten kvar....haha....vilket är massor!! Men det kommer att bli så himla bra när det är klart.
Får hjälp av Malin på onsdag med, så då ska vi nog få en himla massa gjort! Vi ska börja med att flytta och bygga om öarna så att det blir så som jag och "lillchefen" pratade om idag. Det kommer bli finfint!!!

Har ensamtränat vovvisarna ikväll med. Ett skall kom från Iriz direkt när jag gick ut. Sen blev hon tyst en stund. Piper gör hon till och från hela tiden, men det är ok just nu så länge hon inte skäller. Satt utanför i ca 5 min innan nästa skall kom. Sen blev det "piptyst" igen. Satt kvar ca 5 min till innan jag gick in. Under dessa sista 5 min peps det mindre och det skälldes inte. Så det går verkligen framåt. Vi ska ta tag i det här ordentligt nu, eftersom vi bara har dagmatte till den siste september. Måste lägga ut en ny annons på blocket imorgon igen. Måste ha nån som kan ta henne några veckor till i alla fall....

Nu ska jag köra igång en maskin tvätt. Kl 20 är det Biggest Looser, det ska jag se! Sen blir det kort kvällsprommis innan de e dags att sussa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar