fredag 10 september 2010

Måste hitta ny dagmatte!

Jaha, idag sa dagmatte att hon inte kunde passa vovvarna lika ofta mer. Hon ska åka till USA me sina kompisar och skulle börja jobba mer fram tills dess. Jätteroligt för henne och klart att hon ska åka. Jag måste dock hitta en ny dagmatte i rappet! Tycker verkligen att det är jättetråkigt eftersom hundarna trivs så otroligt bra hos henne. Framför allt Iriz då. Så det blir till att slänga ut en ny annons på blocket i helgen. Å så ska det ju tas tag i ensamträningen ordentligt.
Var inne hos grannen med deras tidningar och post när ja kom hem vi 20.30 tiden. Lämnade hundarna i lägenheten och det kom inte ett skall på de 5 min jag var inne och pratade med Maj-Britt. Skönt! Jag är övertygad om att Iriz kommer att lära sig. Jag hoppas bara att vi gör ett stort genombrott snart....vill ju helst slippa betala en dagmatte varje mån! Även om det är super att hundarna har sällskap om dagarna så kostar det för mycket!!

Men men, sånt är livet! Å det löser sej helt enkelt!

Imorgon ska jag och vovvarna till Sofiero. Agilitytävling att titta på och saker att handla. Hoppas att dom har lite vinthundsprylar där. Iriz behöver lite nya prylar som passar henne bättre än de hon har idag gör. Så lite pengar ska spenderas (trots att ja borde spara dom) och kameran ska glöda när det är "kändisar" som tävlar i agilityn!!

Men nu är det nog dags att leta igenom datan och se om man kan hitta en bra film att se....för på tv är där då inga bra!!

1 kommentar:

  1. du fick ju massa grejer av mig när jag var hemma! titta på glee vettja!! =)

    SvaraRadera