tisdag 7 september 2010

Tidig tisdagsmorgon!

Har i stort sett precis kommit hem från Klubben. Har varit uppe och tränat lite tillsammans med Mia och hennes vovvar. Brus fick följa med och titta på, han ska ju på kurs i kväll. Surpuppan som han numer heter i andranamn började bråka med Hilda. Sen fick Brus inte vara med mer. Han är så grinig emellanåt. Tråkigt. Men Iriz hade superkul som vanligt.


Lite vovvebus hanns med före tränignen förstås!

Brus hinner inte med, så han snusar runt för sig själv.

Lite agility hann hon med också. Fast det går inte att hålla på så länge. Efter 10 min så orkar hon inte mer. Inte fysiskt då, utan psykiskt. Så det blir korta pass för henne.

Hallå!! Kan nån släppa loss mej? Det här tycker jag inte om!

Hilda mitt i däcket!

Idag ska vi in till stan och lämna av lite grejer till Alex hos mamma och pappa. Han ska få mina gamla tallrikar som jag skulle kasta. När ja ändå är i stan ska ja se om man får ta lilla vovven med sig in på 3 butiken. Måste skaffa ett mobilt bredband eftersom mitt internet är uppsagt från och med den siste sept.


Ytterligare lite vovvebus fick avsluta träningspasset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar