fredag 1 oktober 2010

Sitter i skiten faktiskt!

Ja, trodde att jag hade hittat en ny dagmatte i måndags. Men icke då, efter att först ha tackat ja så ångrade hon sig. Surt....å nu vet ja inte hur ja ska lösa det! Framför allt vet jag inte hur jag ska lösa det till på måndag. Sjukt jobbigt faktiskt! Men på nåt sätt måste det gå helt enkelt. Har ett alternativ med en tjej som mailat innan. Ska nog kolla med henne. Nackdelen är att hon bor i Vallåkra. Känns onödigt att ligga och köra till Vallåkra två gånger om dagen. Men ja kanske måste det ett tag. Får maila henne igen och höra. Har dock kollat med Alex om han kan tänka sig att ta dom måndagar och onsdagar mot en liten slant. Väntar på besked från honom. Då kanske hon i Vallåkra kan vara ett alternativ på torsdagar och fredagar.
Men nu är det defenitivt kris måste jag säga....på riktigt! Det känns otroligt jobbigt nu.....både för min skull och inte minst för Iriz skull. Det bästa vore om hon slapp hoppa runt bland olika folk, då tror jag hon skulle bli trygg fortare och då borde det gå att lämna henne ensam hemma om dagarna. Vi får fortsätta jobba på det helt enkelt!
Ska sätta en lapp på ICA imorgon och se om det ger nåt resultat. Blir nog till att sätta lite lappar i områder också. Soprumsdörrarna är nog ett ganska bra alternativ. Får se. Emma skulle kolla med Mange och Fanny med. Kanske vi kan hjälpas åt med våra vovvisar lite granna. I alla fall till jag hittat nån som kan ta dom på heltid....

Jaja, inget att göra åt det nu....får sova på saken och sen se om jag kan få några tips av brudarna imorgon. Ska maila gamla dagmatte ikväll nu med och se om det finns nån möjlighet att hon ev kan ta dom nån dag nästa vecka.

Idag har dom stängt mitt internet.....men inte tvn, vilket är lite skumt. Jag har sagt upp avtalet så det ska vara så. Internet har jag ju mobilt istället...funkar helt ok, men man får tänka lite på vad man gör å så. Kan inte ladda ner en massa och skypa så mycket. Men jag gör inte det så ofta ändå, så det ska nog gå bra.

Men nu ska ja nog krypa ner i sängen snart....är helt slut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar