söndag 3 oktober 2010

Utflykt till Vallåkra ikväll!!

Ja, ikväll blir det en tripp till Vallåkra. Jag har aldrig varit där, så det kanske är på tiden....eller?
Eftersom det strulat till sig med dagmatte, så mailade jag en tjej som svarat på annonsen bägge gångerna den legat ute. Så det är henne vi ska träffa i Vallåkra, för att se om hon ät något för mig och mina hundar. Hon bor på gård, så det skulle nog kanske kunna passa.
Om det nu blir så att hon tar dom, så känns det ju lite sådär att behöva ligga och köra till Vallåkra 2 ggr om dagen, men vad gör man inte? Det blir till att spara varenda krona man får över. Fördelen med henne är att hon tar båda hundarna till priset av en. Det är skönt.
Har kollat med Alex också om han vill tjäna några hundra extra varje mån. Men jag har inte fått nåt svar än. Ska jaga fatt i honom idag så jag får ett besked. Hade varit toppen om han kunde ta 2 dagar i veckan och hon i Vallåkra 2. Så slipper ja köra dit 4 dagar i veckan..... men vi får väl se hur det blir.

Igår hade vi tjejkväll här. Jag, Jennica, Mia och Dorota. Det var mycket trevligt. Mycket hundprat och lite volleybollprat. Så det får vi göra igen snart.

Sov riktigt länge idag. Det var skönt och behövdes förmodligen, för jag sover aldrig länge annars.
Så snart blir det till att klä på sig och bege sig till föräldrarna. Dom ska passa vovvisarna så att jagt kan åka och tvätta å städa bilen. Sen blir de nog en prommis i Pålsjö med mina stjärnor. Lite spring i hägnet om det är ledigt hoppas vi med på.

Nä, frukost först innan det händer nåt annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar