torsdag 7 oktober 2010

Regnet det bara öser ner.....

å ja har gummistövlarna i bilen! Gissa om gympisarna blev dyblöta när vi var ute på morgonpromenaden....usch! Blir nog till att hämta stövlarna innan det är dags för nästa prommis. Hundarna hatar att vara ute när det regnar så det lär inte bli nån lång prommis innan jobb i alla fall. Upptäckte dessutom att Iriz regntäcke läcker, så jag måste impregnera det. Hoppas att det hjälper lite i alla fall.

Ikväll är det dags att jobba sent igen. Jag har svårt att vänja mig vid det, för jag tycker att det är ganska tråkigt att knata runt där efter kl. 20 utan att det händer speciellt mycket.
Blir kort nattsömn med, för jag ska börja redan 8.30 imorgon. Ska ju köra till Linköping efter jobbet. Föreläsningar hela helgen. Ska bli intressant. Vovvisarna ska vara hos mamma och pappa hela helgen. Hoppas att det går bra och att Iriz kan hålla sig till att göra behoven utomhus.

Men nu ska jag se om jag kan klara ut kunskapstestet för den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar