söndag 3 oktober 2010

Vallåkra var det ja!

Nya dagmatte bor i Vallåkra. Det var inte så långt att köra, tog typ 15 min att köra dit. Helt okej. Det var en trevlig tjej med 2 hundar och 2 hästar (hur läckra som helst), sambo och son om jag inte minns fel. Dom kommer få det bra där om dagarna. Hon tar dom från imorgon, så det är grymt skönt! Kan inte fatta att det löste sig så bra ändå, med tanken på paniken jag kände i fredags när jag kom hem från jobb.

Sitter här och surfar på mitt mobila bredband. Funkar hur bra som helst! Så internet och telefon är avstängt från ComHem precis som det skulle. Men tv:n är fortfarande igång..... Det är lite skumt måste jag säga. Den skulle ju med stängas av den siste september. Konstigt faktiskt....men men, det är ju bara att titta så länge det går!!

Nu började andra avsnittet av The Event. Såg det första avsnittet förra veckan. Mycket skum serie, men det första avsnittet var väldigt bra fast väldigt svårt att hänga med i alla svängar. Får se hur det andra avsnittet är nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar