söndag 10 oktober 2010

2: och sista dagen!

Idag fick jag faktiskt med mig en förlängningssladd till föreläsningarna. Ett platsbyte och sladden å man kan ha datorn igång hela tiden! Föredrar att anteckna på den, för det går mycket snabbare.

Sitter på lunchrast nu, men är tillbaka inne i föreläsningssalen. Käkade en macka i bilen samtidigt som jag lyssnade på sista kapitlet på 3e skivan. Så nu kan jag börja på en ny skiva när jag ska köra hem sen. Tog en prommis runt hagarna i Valla efter att jag hade ätit. Uppfriskande! Det är ganska kallt här idag, men fint väder. Fick alltså inviga mössan idag! Den är söt och helt okej så länge det inte blåser. Men jag gillar den helt klart.

Har ett par föreläsningar kvar här nu, två tror jag, innan det är dags att bege sig hemåt igen. Ska dock först ut till mormor och lämna tillbaka sladden och matlådan.
Sen blir det brum brum hela vägen till Helsingborg.
Längtar efter mina vovvar riktigt mycket nu. Sjukt att man kan sakna djur så mycket....men det kan man!

Nä, ett kort toabesök innan det är dags för nästa föreläsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar