torsdag 1 juli 2010

Inget hav idag!

Nä, det blev ingen runda till havet idag. Orkade inte helt enkelt. Vi strosade runt i 45 minuter hemmakring istället. Både jag och hundarna njöt av solen. Nu ligger dom nöjda på sina favvoplatser i vardagsrummet, Brus i sin korg och Iriz i soffan hos mig!

Har suttit på nätet och kollat efter lite vinthundshalsband till Iriz. Hittade en sida med massa fina. Där fanns syntethalsband där som inte var så dyra. Tror att jag kommer beställa ett därifrån om jag bara kan bestämma mig för vilket jag vill ha.

Imorgon är det fredag!! Skönt med helg igen sen! Fast veckan har gått fort som bara den. Det är bra att veckorna går fort, för då blir det snart semester. 4 veckor kvar att jobba nu bara!!

Nu ska ja kolla på "Sveriges fulaste hem". Sen blir det en kort kisseprommis med vovvisarna innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar