fredag 23 juli 2010

Äntligen helg!!

Ja äntligen är det helg!! Som jag har längtat efter denna helg! För just denna helgen innebär att det bara är 1 vecka kvar till semester! Så skönt ska det bli att vara ledig!

Försöker fortfarande hitta nån som kan passa Iriz måndag och tisdag! Philip har sagt att han kan passa henne...men han jobbar ju till kl 10...å ja börjar 7...så det blir lite svårt. Madde sa att hon ev kunde passa henne.....men hon har barn. Iriz är skeptisk till barn, men jag ska kolla med Madde vad hon säger. Kanske vi kan ses på söndag och se vad Iriz säger om barnen.

Imorgon ska Iriz och jag på kalas hos Lena en liten stund. Brus får bli hemma....det blir nog lugnast så. Vi blir inte där så länge heller var det tänkt.
Förhoppningsvis är Berglunds där med, då ska ja höra om Iriz ev kan få vara hos dem nån dag. Om Hilda tycker att det är ok förstås : )

Idag har Iriz varit hos Mats och Casper igen. Hon verkar trivas bra där. Fast hon va lite bekymrad när jag gick. Hon hade tydligen hoppat på dörren och pipit en stund. Men sen hade hon "glömt bort" mej och hade haft en jättebra dag.

Iriz vilade på Mats säng!


Hon kopplade av ordentligt efter en promenad.

Brus fick också komma ut på en prommis med Mats. Den innehöll bland annat en egen mjukglass!!

En av Brus absoluta favvisar! Mjukglass!!


Men nu ska ja ut på "nattarundan" med hundarna. Sen väntar sängen skulle jag tro!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar