måndag 19 juli 2010

Bebisen har kommit!!

Jättestort grattis till Mattias och Maja som fick en liten flicka igår! Så himla roligt och jag kan knappt vänta tills jag får se henne.
Undrar vad hon ska heta....men det får vi väl veta så småningom!

Idag har Brus varit ensam hemma. Jag tror att han tycker att det är skönt att få vara ifred lite. Iriz däremot, hon har varit på äventyr. Å äventyr kan man ju kalla det. Lämnade av henne hos Marcus uppe på 1abDesign kvart i sju. Mycket ängslig var hon när jag gick. Allt hade sen börjat med att hon rymt ut genom ett fönster. Som tur var hade hon inte gått så långt och inget hade hänt. I övrigt hade det gått bra, fast hon är ju väldigt passiv och ligger mest. Men, ny miljö och ny person, så blir det så. Förhoppningsvis så går det bättre imorgon, för hon ska va där då med.

När jag hade hämtat Iriz så åkte vi hem till Brus. Han blev verkligen superglad att se oss! Jag käkade lite snabbt och sen packade vi in oss i bilen och åkte till Bruce's skog. Ca 50 min promenad i rask takt blev det.
Nu är båda hundarna trötta och nöjda. De va ganska varmt ändå, så det blev lite jobbigare än de va tänkt.

Imorgon kväll ska jag äntligen få gå och klippa mej. Iriz ska följa med till frissan. Hon får sitta i sin bur där medans jag blir klippt.

Nu ska ja softa i soffan en stund innan det är dags att gå ut med hundarna en sista gång för kvällen.....alltså blir det en ganska lång stund i soffan! Men det är skönt som bara den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar