måndag 12 juli 2010

Fläkten går för fullt!

Har precis kommit innanför dörren och sitter och njuter av fläkten. Både Iriz och jag har parkerat oss på perfekta stället i soffan där den blåser som allra bäst!! Här blir vi nog en stund!

Efter jobbet har jag varit ute en kort sväng med hundarna. Bara för att kissa lite....för sen ville Brus in igen. Då åkte Iriz och jag iväg till Zawicca och köpte mer färs. Blev ett vinthundshalsband med. Ett svart, fodrat, fint halsband till Iriz. Kostade 310kr.....saftigt....men de va de värt. Hoppas att hon ska dra mindre nu med ett bredare halsband som sitter bättre på henne.

Brus blev glad när vi kom hem igen. Men jag tror att han tycker att det är ganska skönt att få vara för sig själv lite emellanåt.

Nu är det dags att dra igång en maskin tvätt. Sen måste jag köra ett varv med dammsugaren och städa toan med.

Men först.....dags att klä på sej något luftigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar