lördag 17 juli 2010

Två trötta vovvar!!

Idag har varit en slö dag. Vi va ute första gången vid kvart i sex. Sen la vi oss i sängen igen och sov 2 timmar till. Sen blev det frulle för både mej och vovvs.
Däckade förstås i soffan efter det.

Drog på prommis i Bruces skog strax efter två. En timmes prommis med lite spring i hägnet under tiden. Skönt....Iriz behövde springa av sej lite.

När ja ändå va ute och körde så passade jag på att åka till Väla och hämta min laddare som blivit lagad. De va inte så himla varmt ute, så hundarna klarade sig bra 5 min i bilen medans jag hämtade laddaren på 3 butiken.

Nu sitter vi hemma i soffan....eller jag sitter. Brus sover i sin korg och Iriz ligger i soffan och sover. Nöjda hundar helt enkelt!

Nu ska ja käka en glass. Sen är det dags att stoppa lite tvätt i maskinen tror jag.

Ikväll blir det pizza och förhoppningsvis en bra film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar