onsdag 21 juli 2010

Måndag och tisdag??

Ja, nu har passningen löst sig alla dagar utom måndag och tisdag nästa vecka. Någon som känner att dom har lust att passa en mysig Iriz under ett antal timmar?
Brus klarar sej med att ja åker hem på lunchen....men inte lilla Iriz. Hon behöver passning fortfarande!

Idag har jag jobbat 6-13. Lagom måste jag säga. Riktigt skönt att kommahem kl 13 och lägga sig i soffan och gosa med hundarna. Båda två var lika trötta som matte! De har varit hos Mats och Casper idag. Iriz sen i morse och Brus sen kl 10 ungefär.

Det är så sjukt varmt ute och varken jag eller hundarna orkar något alls. Så det var riktigt, riktigt skönt att sova i soffan en stund.

Nu sitter jag framför fläkten och bara glor...känns som om jag ska somna när som helst igen. Så är det alltid när jag jobbat tidigt. Men det är bara nästa vecka med, sen är det slut på dom tidiga tiderna. Å bara 1,5 vecka till det är semester. Som jag längtar efter den!!
Iriz och jag börjar semestern med att åka till mormor ett par dagar. Brus blir hemma hos mamma och pappa då. Ska bli skönt att slippa hundfajter i Linköping faktiskt. Är övertygad om att det kommer fungera alldeles utmärkt med Iriz och Balder!

Nä, om man skulle försöka sej på att äta nåt. Är lite hungrig faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar