söndag 25 juli 2010

Lilla Thea!!

Nu har jag varit uppe hos Matte och Maja med presentkorgen. Lyckades tajma in dom vid frukostbordet. Tur att jag inte gick dit tidigare.
Lilla Thea är en vecka idag. Jättesöt med massor av hår! Va bara där i 5 min eftersom dom satt och åt, men jag är redan helt kär i lilla Thea!
http://www.helsingborgslasarett.se/patienterochnarstaende/webbisar/webbisarkiv/webbisarkiv2009/20100718flickalonnbengtsson.5.35800f27128460d35718000110851.html

Vovvarna då, jo dom lämnade jag i lägenheten. Lite orolig var jag allt när jag gick eftersom båda skällde när jag gick ut genom porten. Men när jag kom tillbaka så var det helt tyst. Fatta vad skönt! Det ger mig absolut hopp om att hon kommer klara sig ganska bra, förhoppningsvis redan efter semestern.
Gjorde ingen big deal av att jag gick och gjorde ingen big deal av att jag kom tillbaka. Ignorerade henne helt enkelt bara. Lite hopp och studs men hon lugnade sig snabbt.

Nu ska ja hoppa i lite kläder och ta en prommis med båda hundarna. Sen ska det städas och tvättas lite. Vet faktiskt inte vad som händer med resten av dagen. Någon form av middag ska det ätas och sen så ska jag gå en långis till med hundarna i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar