lördag 10 juli 2010

Nåt sitter fast mellan skuldrorna!

Det gör ont och jag kan ju för tusan inte röra mej ordentligt.
Högg till mellan sluldrorna när ja skulle resa mig ur soffan innan. Å nu är det nåt som "sitter fast" som gör att jag ser ut som en gammal kärring när jag rör på mej. Jobbigt!! Ja som måste ut med hundarna nu. Å Iriz som drar som en dåre (måste lära henne av med det). Får se hur långt vi kan gå. Det är ju sjukt varmt redan....helt otroligt. Det blir till att sitta å trycka på ballisen i värmen idag.

Igår fick jag åka och lämna in min iphone laddare på reparation. Sladden håller på att gå sönder. 2 veckor ska dom ha på sej att laga den. Tur att pappa hade en extra sladd som jag kunde få låna.

Nähä, nu ska jag gå och borsta gaddarna och klä på mej. Sen blir det till att knalla ut en runda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar