söndag 9 maj 2010

Tack så mycket!!

Det har varit en otroligt slö helg. Dålig sömn resulterar i utebliven ork. Har sovit kass hela veckan och inte har det varit bättre under helgen. Förhoppningsvis kan jag sova inatt!

Idag har det varit årsavslutning i ÖVK. Ett evenemang som såg ut som det brukar med god mat och prisutdelningar.
Jag blev avtackad eftersom jag valt att gå ur styrelsen. Fick en fin korg med kryddor...får prova dem minsann! Spännande!
Blev även prisad med ÖVKs hederspris! Jag blev helt chockad och jätteglad! Det trodde jag verkligen inte! Verkligen jättekul och jag blev rörd!! Tårarna var inte långt borta faktiskt!!! Tack!!

Ikväll har Brus och jag varit ute och sprungit en kort runda. Imorgon blir det antingen lite agility eller stavgång i Råådalen. Har inte riktigt bestämt mig ännu!!

Nu väntar i alla fall sängen för min del!

1 kommentar: