lördag 8 maj 2010

Det blev inte som jag hade tänkt idag!

Brus väckte mig 04.44 imorse. Då ville ja bara ignorera honom....men det går ju inte. Bara å klä på sig och gå ut. Gräs äter han i mängder nu....likaså i morse.
Lite kräk och lite bajs hanns också med (inte mysigt men så var det) och sen gick vi in i gen. Somnade som en stock direkt.
06.47 var det dags igen. På med kläderna igen och ut i regnet. Kräket slapp vi nu i alla fall. Fick honom att äta frukost när vi kom in i alla fall. Det gjorde nog susen för sen somnade han gott.

Emma ringde och väckte oss 10.17. De va bara att kliva ur sängen, käka frukost och köra in till stan. Hämtade mamma och Emma å så åkte vi till Familia. BH inhandlades.
Gick en promenad med Brus på nästan en timme. Skönt.

Nu är jag hemma igen och är så sjukt trött. Skulle göra en massa här hemma idag....men jag orkar verkligen inte. Men inte kan ja sova heller.....fast ja skulle vilja. Brus sover i buren.....så jag får nog försöka sova lite i alla fall.

Får se om jag orkar med att klippa Brus ikväll efter att ja lagat mat, eller om det får vänta till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar