tisdag 11 maj 2010

Pedikyr med familjen!



Ikväll har hela familjen varit på spa i Örkelljunga och fått pedikyr. Ja, pedikyr!! Små(ganska stora) och äckliga fiskar var inblandade! Blä!!
Vi kom dit och fick börja med att plocka av skor och strumpor. Sen fick vi skölja av fötterna och hoppa i ett par badtofflor.
Vi blev invisade i rummet där vi skulle vara. I detta rum står 4 st tankar med vars 70 (ca) fiskar i varje. Där var det då meningen att man skulle sticka ner sina små fossingar!! Det tog gott om tid innan jag fick ner mina fötter i tanken kan jag säga! Som en del av er vet är jag sjuuuuukt kittlig under fötterna. Ja, det säger ganska mycket om hur jobbig den här upplevelsen var ikväll! Koncentration på hög nivå (för att inte klämma ihjäl en fisk med ett av mina reflexmässiga ryck)!!!!
Jobbigt var det hela tiden, även om man vande sig lite mer mot slutet!
Nu i efterhand så kan jag väl tycka att det var ok....men inte nåt jag skulle rusa dit ocvh göra 1 gång i veckan.
Men fötterna är mjula som barnrumpor nu i alla fall!!

Nu väntar sängen kan jag säga! Trött som bara den!!

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Inget för mig då ;)
    Vad heter stället undrar en av mina kollegor?

    SvaraRadera