söndag 30 maj 2010

Ingen biltvätt idag!

Nä, ingen biltvätt idag heller. Det började regna nu när Brus och jag var i Pålsjö skog. Dammsuga den ska jag försöka hinna med i eftermiddag, tvätta kanske jag kan göra imorgon mitt på dagen.

Vi va som sagt i Pålsjö skog och promenerade lite jag och Brus.
När vi skulle in i hägnet kom det en dam och hennes dotter med sin hund. En liten jack russell/papillon mix. Hur söt som helst. Så vi gick in ihop. Det tog ett tag innan Brus brydde sig. Men sen lekte dom tafatt en stund. Funkade hur bra som helst.
Signe hette den andra vovven. Hon var hur söt som helst. Ville gärna leka med Brus! Men han va som sagt måttligt intresserad.
Efter en stund så började det regna, så vi åkte hem.
Nu ligger han och vilar i korgen medans jag tvättar och kolla tv.

Ska alldeles strax ta tag i städningen på riktigt. Behöver damma och dammsuga idag. Har lite att plocka undan först bara. Det är sjukt tråkigt, men det måste göras.

Imorgon är det inventering på jobb. Sådär spännande måste jag säga. Ja ska dit en sväng på förmiddagen först, sen går jag hem ett par timmar och kommer dit på eftermiddagen igen.

Nähä, om man skulle ta och sätta fart. Känner ingen lust alls egentligen....men jag måste verkligen! Borde gå rätt så fort....för här är inte riktigt lika rörigt som det brukar!

Mmm....nä, ska äta lite jordgubbar först, sen så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar