lördag 29 maj 2010

Några bra låtar!

Ja, några bra låtar var det allt med i Eurovision Song Contest ändå. Ganska mycket skit.....men en del bra! Gillade framför allt Danmark, Tyskland och Turkiet. Sen va där säkert några till.....men ja minns inte så bra. E för trött för det faktiskt!
Imorgon hoppas jag på sovmorgon till nio i alla fall. Får se när lilleman vaknar till liv.
Hoppas även få svar på ett email som jag skickade. Hoppas att det kommer!

Sitter och tittar på Forrest Gump. Orkar inte med att se hela röstningsprocessen i tävlingen. Den är så himla seg. Får fläppra över emellanåt så att man inte missar avgörandet dock.

Imorgon väntar städ, tvätt, disk och bilstäd (om det inte spöregnar)! Ja, ja vet att ja skulle gjort det idag. Men det bleb helt enkelt inte så eftersom större delen av denna dagen spenderats med päronen.

Min älskade vovve har fått gott om motion idag med ju. Cyklade hem som jag skrev innan idag. Sen gick vi en prommis på ca 40 min innan mamma och jag åkte till Väla. Under tiden vi va där, så hade pappsen gått en runda med Brus på 45 min. Skönt för lilleman. Han sover så nöjt i sin korg nu.

Nä, dags att lägga sej ordentligt i sängen nu. Förhoppningsvis kan ja hålla mig vaken tills dess att en vinnare korats!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar