lördag 5 februari 2011

Lördag!

Veckorna bara springer förbi nu för tiden. Bra eller dåligt? Vet faktiskt inte riktigt.

Idag har jag varit med vovvarna i Pålsjö Skog. Träffade Johanna och Bossen. Det var riktigt länge sen. Träffade också en potentiell dagmatte. Tyvärr hade hon helt missförstått vad jag var ute efter för sorts hjälp. Eftersom hon hade 2 deltidsjobb så kunde hon inte hjälpa mig på vardagarna. Men det var en väldigt trevlig tjej och hon kommer eventuellt att hjälpa mig under helgerna. Vi får se hur det blir.
Imorgon ska jag träffa ytterligare en tjej. Får se vad det är för nån.

Idag har jag fått "min" nya bil. Eller ja, min tillfälliga bil. Shit pomfrit vad lätt det är att köra för fort med den. Det bästa med den är dock att båda hundarnas burar går in i bakluckan. Superbra. Slipper hundarna sitta lösa där bak och kan åka säkert i sina burar istället. Det är verkligen jätteskönt. Blir inte så lortigt då heller.

Nu ska jag snart bege mig ut på en prommis till med hundarna. Det blev nog en timme i förmiddags och nu ska de bli minst en halvtimme i alla fall.

Ikväll är det schlager på tv, får se om jag pallar se den. Blir till å laga tacogratäng att äta i sin ensamhet. Ja, ytterligare en ensam kväll. Ibland hade det varit skoj med lite sällskap.....men det blir ju inte alltid som man vill. Jag ska mysa järnet med hundarna istället! Å det går inte av för hackor det.....absolut bland det bästa jag vet!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar