lördag 19 februari 2011

Helgträff i Linköping!

Sitter i hörsal C1 på Campus i Liköping. Första föreläsningen har fikapaus. Per Jensen är forskaren som håller föreläsningen som handlar om stress och individuella olikheter. Vansinnigt intressant!! Tiden bara flyger förbi, vilket är rätt så skönt med tanke på att vi ska sitta här till kl 16 idag.
-16 stod det på termometern när jag gick ut till bilen i morse. Fy bubblan!! Jag glömde ju att trycka igång motorvärmaren innan jag gjorde frukosten. TABBE!! Det måste jag komma ihåg imorgon bitti och i sista fikapausen här idag med. Det var inte alls skönt att sätta sig i ett skinnsäte när det var så kallt!
Jag hoppas dock på lite varmare väder under lunchen så att jag kan ta en prommis runt hagarna i Valla för att få röra lite på sej bara. Men det pallar jag inte om det är såååå kallt!

Balder blev helt överlycklig när vi kom igår kväll. Han brydde sig inte nämnvärt om mamma, men mej kunde han inte låta bli. Fantastiskt roligt måste jag säga! Hade med lite presenter till honom, så han blev lite extra glad. En påse med hundkex, men lite kräsen är han för dom ville han inte ha. Får väl se om det går att lära honom att äta dom under helgen, annars får dom lära honom själva sen. Eller så får jag väl ta med godisen hem igen, för jag vet 2 som gärna äter dom!
Sen fick han en pipis med. En hamburgare köpt på Maxi. Den var poppis. Som han lekte med den hela kvällen! Å i morse var han nere och hämtade den med. Så det var ju bra i alla fall! Han kom knallande vid 5-6 skulle jag tro eller nåt och la sej under bordet i vardagsrummet och sov, bredvid hamburgaren. Jag låg i soffan och sov. Lagom till min klocka ringde så skuttade han upp i soffan till mej och ville gosa. Så jag var ju bara tvungen att ligga kvar lite till.

Men nu ser det ut som om det skulle vara dags att dra igång igen! Kanske kommer ett inlägg ikväll med, får se! Annars kommer det nog ett imorgon istället!

Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar