söndag 27 februari 2011

Lite bakis ja!

Sitter i soffan nu med en god huvudvärk och Iriz som sällskap.
Det var mycket trevligt igår kväll, men det var längesen jag drack vin så därför får man huvudvärk. Men det var det absolut värt.
Dessvärre gjorde den att det inte blev någon agility tränad idag. Får helt enkelt bli en annan dag istället. Hundarna är med trötta idag, så det gjorde inte så mycket.

Det blev en lång sovmorgon, Iriz väckte mig inte förrän 9,30. Minns inte hur länge sen det var sist jag fick sova så länge. Skönt! Mest slapp med skidor på tv under dagen, men hann med en snabb tur till Familia. Behvöde köpa en ny Bh och hittade min favvo i vitt. Gillas skarpt! Så nu ska jag åtminstone ha 2 bh:ar att välja på varje dag.

Men nu ska jag knata bort till kylen och hämta mej ett kexchoklad!!! Sen ska jag göra som Iriz tror jag.....sova i soffan lite! Eller ja, i alla fall ligga ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar