onsdag 16 februari 2011

Nu ska det tränas!!

Jobb tidigt idag! Löpande inventering stod på schemat, vilket innebär jobb 7-14. Det gick ganska fort faktiskt. Uppackande av ICA och sen byggde jag bordet på köket med blommorna och vaserna. Är nöjd, men tror chefen kommer tycka att det är för lite blommor. Men då har jag en lösning som jag berättade för Stefan, så det ser ut som om det är mer blommor.

Fick även veta att all min rea ska vara borta till på söndag. Hehe....då blidde det fart på utförsäljningen. Enhetspriser, sjukt billiga, och det mesta ska vara borta till imorgon skulle jag tro. Sen får vi se vilket humör Stefan är på imorgon! : ) Är han på bra humör blir det grymt billigt med resten med! Gillar vi!!

Hämtade mitt paket från Arrak efter jobbet. Har beställt ett sånt här Vind/regn set.

Var lite rädd för att storleken inte skulle vara bra eftersom det är en unisexmodell. Men setet passade jättebra. Satt som en smäck, eller ja....så pass smäckigt som det kan med en unisexmodell. Men det ska bli skönt att ha lite "hundkläder" att använda när man tränar, så man slipper att slita upp så mycket jeans. Det står emot både vind och vatten. Frågan är mest hur mycket vatten det tål. Men det får man väl prova sig fram till.
Imorgon börjar jag inte jobba förrän på eftermiddagen. Tänkte eventuellt åka upp till klubben och köra lite agility med hundarna. Gissar att båda kommer älska det. Men vi får se lite hur vädret är och hur pigga vi är. Måste ju packa inför helgen och städa undan ordentligt så att det inte ser ut som fanken när man kommer hem på söndag igen.
Men nu är det dags att stoppa lite mat i magen på hundarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar