måndag 7 februari 2011

Lite kluven faktiskt!

Ja, jag är lite kluven just nu. Har fått påtryckningar om att fortsätta gå agilitykurs nu till våren. Mia ska hålla sin tävlingskurs och hon har erbjudit mig att gå kursen med Hilda, förutsatt att Hilda vill samarbeta. Får även lov att låna Gimli av Jennica så mycket jag bara vill. Vilka goa vänner man har måste jag säga! På ett sätt är det jobbigt, för det där var ju min och Brus grej! Men det är bara att inse att det inte kommer bli fler agilitykurser med min lille prins! Vi får hoppas att han reder ut det på hobbynivå utan klätterhinder. Men samtidigt känns det väldigt lockande att träna vidare! Jag gillar ju agility och hoppas ju att Iriz ska ha mognat till lite och blir mer sugen på agility nu till våren med. Men visst hade det varit roligt att gå en kurs till......för min skull! Det tåls att fundera på....blir nog lite rådfrågande hos Mia imorgon bitti.

Har precis kommit hem från en 40 min kvällsprommis med Jennica och Nitro. Blev ingen lek i trädgården ikväll eftersom Nitro är lite tokig efter Gimlis löp nu. Å Iriz ska nog snart dra igång sitt, för hon luktar tydligen väldigt gott. Till och med Brus är på henne. Hoppas att hon drar igång snart....så vi får det avklarat nån gång!

Imorgon är det lediga tisdagen igen!! Rikitgt skönt med lediga tisdagar!! Gillas skarpt! Blir 2 långpromenader imorgon. Först med Mia på morgonen och sen med pappa efter lunch. Sen ska bilen tankas med. Tänkte att pappa skulle följa med och göra det om i fall att det blir några problem med det på Statoil. Bilpartner ska bjuda på en tank diesel så vi har fått en lapp att visa där uppe. Vore ju bara typiskt om det skulle krångla när jag var där själv. Så pappa ska helt klart få följa med! :)
Det blir lite ensamträning med vovvarna imorgon med! Det har gått bra dom senaste gångerna och nu tänkte jag utöka tiden lite, till mer än 3 minuter typ. Kom på nu med att jag måste köpa tvättmedel...för det är slut...å tepåsar för mina favvosar är med slut!! Så det måste jag komma ihåg imorgon.

Men nu blir det till att se klart topmodel och sen ska jag duscha. Skönt....sen rista grusen av underlakanet innan jag kryper ner i sängen och kollar en film på datorn.

Over and out!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar